تماس با ما

آدرس :

کرج جنوب کردان تهراندشت(سرخاب)  صد متر پایین تر از پمپ بنزین

شماره تماس:

09121390599:      دهقان

09381390599:   حسینی

شبکه اجتماعی:

 

تهراندشت کجاست و مزایای خرید ویلا در تهراندشت

در این مقاله ما میخواهیم به معرفی تهراندشت و ویژگی های منحصر به فرد این منطقه سرسبز ، خوش آب و هوا و ییلاقی بپردازیم و همچنین پیشنهاد خرید ویلا در این مناطق را بنا به دلایلی که در ادامه مقاله گفته می شود بدهیم.

امروزه جمعیت تهران به علت مهاجرت افراد به این شهر برای پیدا کردن کار روز به روز افزایش می یابد ، در نتیجه با رشد جمعیت تقاضا برای ساخت و ساز خانه و امکانات خدماتی بیشتر میشود و این امر باعث می شود از اکثر مکان های تهران و حتی مناطق سرسبز جهت ساخت و ساز و تامین مکان های خدماتی و رفاهی استفاده شود و محیط دنج و آرام و دست نخورده کم تر شود. در نتیجه مردم برای تفریح و استراحت با ساخت و یا خرید ویلا به مناطق سرسبز اطراف شهر پناه ببرند. تهراندشت یکی از آن مناطق می باشد.

همچنین آب و هوای تهران به دلیل وجود کارخانه ها و رفت و آمد زیاد ماشین ها در سطح شهر  وضعیت خوبی ندارد  و نیاز اساسی انسان به داشتن تنفسی سالم مختل می شود. با توجه به شرایط موجود که امکان زیست سالم کمتر شده اما برای گذراندن زندگی نیاز به کار در شهر است همه ما نیاز داریم که حداقل روزهایی از سال را در مناطق خوش آب و هوا سپری کنیم و از گذران روزهایی آرام در کنار طبیعت و به دور از فضای شلوغ شهر لذت ببریم.